Název:
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Překlad názvu:
Strategic analysis of Vodafone Czech Republic a.s.
Autoři:
Mašek, Karel ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic, a.s. Za pomoci veřejně dostupných zdrojů dochází ke zkoumání vývoje makrookolí a mikrookolí, kde dochází k definici a rozdělení telekomunikačního trh do pěti segmentů. Následně je provedena Porterova analýza pěti konkurenčních sil, která zkoumá konkurenční tlaky působící na trhu, tak i na společnost Vodafone. Následně dochází k finanční analýze a produktové analýze, na jejímž základě je sestavena Ansoffova Matice. V závěru práce dochází k syntéze analýz, a navržení několika variant strategií.The aim of this thesis is to design a strategy for Vodafone Czech Republic, a.s. Using the open data an analysis of macroenvironment as well as microenvironment are performed, where a definition and a breakdown of telecommunication market into five segment is made. Following is the analysis of Porter five forces, which analyses competition forces on the market as well as to the Vodafone. Further on a financial analysis and product portfolio analysis is made, which serves as the basis of Ansoff matrix. In the conclusion a synthesis of the analyses is made and several strategies are designed.
Klíčová slova:
analýza makrookolí; analýza mikrookolí; Ansoffova matice; strategická analýza; Strategie; analysis of macroenvironment; analysis of microenvironment; Ansoff matrix; strategic analysis; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52338