Název: Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
Překlad názvu: The Effects of Brand Extension Strategy, Beer Industry Case Study
Autoři: Tomková, Michaela ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Hořáková, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Frisco; Pivní průmysl; Plzeňský Prazdroj; Prémiová značka; Strategie extenze značky; Značka; Beer industry; Brand; Brand extension strategy; Frisco; Plzeňský Prazdroj; Premium brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52349

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264108


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet