Název: Analýza sentimentu zákaznických recenzí
Překlad názvu: Sentiment Analysis of Customer Reviews
Autoři: Hrabák, Jan ; Helman, Karel (vedoucí práce) ; Malá, Ivana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bernoulliho model; klasifikace; Multinomický model; Naivní Bayes; sentiment; Bernoulli model; classification; Multinomial model; Naive Bayes; sentiment

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52492

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264264


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet