Název: The impact of POS materials on sales: LEGO Nexo Knights 2016 campaign in toy specialist stores
Překlad názvu: Vliv POS na prodeje: LEGO Nexo Knights kampaň 2016 v hračkářstvích
Autoři: Kinštová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Engagement elementy; Hračkářský průmysl; Shopper marketing; Engagement elements; Shopper marketing; Toy industry

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52530

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264321


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet