Název: Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Překlad názvu: The Internet as a means of communication and promotion companies
Autoři: Štroffek, Martin ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Google Analytics; Internet; Internetový marketing; SEO; Sociální sítě; SOLAR STOP Czech a.s.; www; Google Analytics; Internet; internet marketing; SEO; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52716

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264500


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet