Název: Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Překlad názvu: Marketing Utilization in Service Sector
Autoři: Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Advokacie; Advokát; Diferenciace; Klient; Kvalita služeb; Marketing služeb; Povaha a charakteristika služeb; Požadavky a přání klienta; Reklama ve službách; Služba zákazníkum; Tržní orientace; Tržní segmentace; Umístění služeb; Advertising of services; Client; Client requirements and desires; Customer service; Lawyer; Legal profession; Market orientation; Market segmentation; Marketing in service sektor; Service characterization; Service differentiation; Service positioning; Service quality

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63937

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264837


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-12, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet