Název: Návrh komunikační strategie podniku
Překlad názvu: Suggestion on Communication Strategy of the Company
Autoři: Josková, Michaela ; Fišer, Jakub (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační mix; marketingový výzkum; osobní prodej; podpora prodeje; přímý marketing; reklama; rozpočet; vztahy s veřejností; advertising; budget; Communication mix; direkt marketing; marketing research; personal selling; public relations; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63938

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264838


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-12, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet