Název:
Marketingová koncepce České florbalové unie
Překlad názvu:
Marketing Conception of the Czech Florball Union
Autoři:
Veselý, Petr ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Abstrakt: Název: Marketingová koncepce České florbalové unie Marketing conception ofthe Czech floorball union Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci ČFBU a na základě výsledků analýz navrhnout novou marketingovou koncepci pro následující období. Metoda: Analýza bude provedena prostřednictvím modelu BCG a analýz SWOT a STEP. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou marketingovou koncepci České florbalové unie, zanalyzování všech faktorů, které na ní mají vliv. Vytvoření návrhu nové marketingové koncepce ČFBU pro následující období. Klíčová slova: analýza SWOT, analýza pomocí modelu BCG, analýza STEP, marketingová koncepce, Česká florbalová unie 1