Název: Komunikační strategie etablujících se mediálních projektů
Překlad názvu: communication strategy of newly started media projects
Autoři: Černá, Michaela ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: DVTV; Echo24.cz; komunikační strategie; krize; Mediální projekt; oligarchizace; Reportér magazín; změna vlastnictví; change of ownership; communication strategy; crisis; DVTV; Echo24.cz; Media project; oligarchy; Reportér magazín

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/3458

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-266174


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-21, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet