Název:
Management a marketing akademického sportu v SRN na praktickém příkladu Univerzity v Tubingenu
Překlad názvu:
Management and marketing of university sport in Germany based of the example of University Tubingen
Autoři:
Cífková, Petra ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: Název: Management a marketing akademického sportu v SRN na praktickém příkladě Univerzity v TObingenu Title: Management and marketing of university sport in Germany based on the example of University TObingen Cíl práce: Charakteristika a analýza managementu a marketingu akademického sportu na Univerzitě v TObingenu; návrh marketingové strategie za účelem dalšího rozvoje Metody: Popisná analýza, finanční analýza, SWOT analýza Výsledky: Návrh marketingové strategie pro vysokoškolský sport v SRN; návrh marketingového mixu pro Univerzitu v TObingenu Klíčová slova: Management, manažer, marketing, marketingový mix , sportovní produkt, sponzoring, sportovní reklama, popisná analýza, finanční analýza, SWOT analýza.