Název: Etika reklamy. Přístup z hlediska teologické etiky
Překlad názvu: Ethics of advertising. Position in terms of theological ethics
Autoři: Musilová, Lenka ; Ovečka, Libor (vedoucí práce) ; Lorman, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/23367

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-278182


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet