Název: Obchodní značka a její symbolický význam aneb podle čeho se mladí oblékají
Překlad názvu: Brand and Its Symbolic Meaning. What Determines the Fashion Trends of Young People
Autoři: Jindra, Martin ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Lupač, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Klíčová slova: identita; marketing; obchodní značky; symboly; identity; marketing; symbols; trademarks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/30103

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-285592


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet