Název: Analýza kanibalizace uvnitř brandu v závislosti na promočních mechanikách
Překlad názvu: Analysis of brand internal cannibalization due to promo mechanics
Autoři: Böhm, David ; Reisnerová, Soňa (vedoucí práce) ; Dvořák, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Klíčová slova: kanibalizace; promoce; rychloobrátkové zboží; uplift; cannibalization; fast moving consumer goods; promotion; uplift

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/32404

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-296877


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet