Název: Rozbor mediálního trhu v České republice v roce 2009 z hlediska konstrukce publika za účelem prodeje
Překlad názvu: Analysis of the Czech Media Market in 2009-Constructing the Audience for Sale
Autoři: Bražinová, Michaela ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komodifikace publika; Mediální publikum; sociální konstrukce reality; struktura publika; výzkum publika; audience commodification; audience research; audience structure; Media audience; social construction of reality

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/33933

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-298405


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet