Název: Marketingová strategie ČSSD v kampani k předčasným volbám do PSP ČR v roce 2009
Překlad názvu: Marketing Strategy of the CSSD Party in the Campaign for the Preterm Parliamentary Elections in Year 2009
Autoři: Michal, Petr ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 2009; 2010; Jiří Paroubek; politický marketing; předvolební kampaň; sociální demokracie; volby; ČSSD; 2009; 2010; Czech social-democratic party; election campaign; elections; Jiří Paroubek; political marketing; ČSSD

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/37256

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301516


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet