Název: Marketingové strategie luxusních módních značek pro děti - komparace značek D&G Junior a John Galliano Kids za období 2010-2011
Překlad názvu: Marketing strategies of luxury fashion brands for kids - comparation of the brands D&G Junior and John Galliano Kids in the period of 2010-2011
Autoři: Šeflová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: D&G Junior; Dolce & Gabbana; John Galliano; John Galliano Kids; luxus; Luxusní móda pro děti; marketing luxusního zboţí; D&G Junior; Dolce & Gabbana; John Galliano; John Galliano Kids; luxury; Luxury fashion for kids; luxury marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40581

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-304886


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet