Název: Marketingová komunikace města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropské hlavní město kultury 2015
Překlad názvu: Marketing communication of Pilsen in connection with the nomination for the title of the European capital of culture 2015
Autoři: Vysloužilová, Kristýna ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Evropské hlavní město kultury; komunikační nástroje; kulturní turismus; marketingová komunikace; město Plzeň; place branding; Place marketing; communication tools; culutral tourism; marketing communications; place branding; Place marketing; the city of Pilsen; the European capital of culture

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40869

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-305172


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet