Název:
Současná reklama na alkohol
Překlad názvu:
Current alcohol advertising
Autoři:
Karvaiová, Markéta ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Mareš, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Současná reklama na alkohol se zabývá kvalitativní analýzou několika českých televizních reklamních spotů známých značek luxusního i běžného alkoholu vyráběného v České republice. Opírá se o teoretická východiska z oblasti marketingové komunikace a z oblasti lingvistického studia. Výzkum sleduje používání persvazivních prostředků v reklamních video-spotech se zaměřením na cílové skupiny recipientů reklamního sdělení. Zvláštní pozornost je pak věnována prostředkům jazykovým, které jsou vztaženy k ostatním vyjadřovacím prostředkům v daném typu reklamy, jako je dynamický obraz a zvukThe thesis Contemporary alcohol commercialdeals with czech commercials qualitative analysis of some well-known marks of luxury and common alcohol made in the Czech Republic. It is based on theoretical knowledge from the area of marketing communication and from the area of lingvistic study. The research follows using of persuasion means in the commercials focusing on target groups of recipients. Particular attention is paid to language means, which are considerated to the rest of expression means in this type of advertising as dynamic sceen and sound is.
Klíčová slova:
jazyk; marketing; persvaze; reklama; reklamní diskurs; styl; a discourse od advertising; advert; communication; language; marketing; persuasion; style