Název: Komunikační mix festivalu Pelhřimov - město rekordů
Překlad názvu: Communicational mix of the festival Pelhřimov - the City of Records
Autoři: Němcová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Agentura Dobrý den; festival Pelhřimov - město rekordů; guerilla marketing; marketing; marketingová komunikace; Public relations; festival Pelhřimov - the City of Records; guerilla marketing; marketing; marketing communication; Public relations; the Good Day Agency

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43313

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-307611


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet