Název: Kvalita a efektivnost služeb poskytovaných úřadem práce
Autoři: Kubátová, Martina ; Krbová, Jana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této práce je zhodnotit kvalitu služeb poskytovaných úřady práce a navrhnout opatření a doporučení, která by mohla pomoci k jejímu zlepšení. Teoreticko metodologická část této práce se bude zabývat především problematikou nezaměstnanosti a vším co je s ní spojeno. Především pak úřady práce, které hrají v celé práci klíčovou roli. Text uvede výzkumné metody, které jsou používány při hodnocení kvality služeb, a posléze vybere tu nejvhodnější. Další část práce se bude věnovat samotnému výzkumu, který pomůže odhalit současný stav služeb, které poskytuje úřad práce v Příbrami. Bude zde uveden postup, podle kterého bude celý výzkum probíhat. V závěru tato práce navrhne doporučení, která by mohla vést ke zlepšení kvality služeb poskytovaných úřady práce.
Klíčová slova: efektivnost; kvalita služeb; metoda přímého dotazování zákazníků; nezaměstnanost; politika zaměstnanosti; trh práce; úřad práce

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5668

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3095


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet