Název: Možnosti sociální reklamy v oblasti praxe české sociální práce
Překlad názvu: Social advertising opportunities in the practice of the Czech social work
Autoři: Uchevatkina, Stanislava ; Kodymová, Pavla (vedoucí práce) ; Holda, Dalibor (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firma; kampaň; marketing; média; nezisková organizace; právo; public relations; reklama; sociální marketing; sociální práce; Sociální reklama; společenský problém; společnost; struktura,systém; advertising; campaign; company; law; marketing; media; nonprofit organization; public relations; Social advertising; social marketing; social problems; social work; society; structure; system

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/46814

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-311096


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet