Název: Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula
Překlad názvu: Psychological and Epistemological Aspects of Curriculum Design
Autoři: Dvořák, Dominik ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Janík, Tomáš (oponent) ; Průcha, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza kurikula; kurikulum; osnovy; smíšený výzkum; Česká republika; curricular analysis; curriculum; Czech Republic; mixed methodology; syllabus

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/47852

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-312138


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet