Název: PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
Překlad názvu: PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
Autoři: Dobrovská, Jana ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: integrovaná komunikace; internet; nová média; PR 2.0; Public relations; sociální média; sociální sítě; integrated communication; internet; new media; PR 2.0; Public relations; social media; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/47978

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-312264


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet