Název:
Srovnání image Kontaktního centra Netopeer - Víceúčelové drogové služby z pohledu klientů, zaměstnanců a veřejnosti
Překlad názvu:
The Comparison of the Image of the Contact Center Netopeer - Multi-Purpose Drug Service from the Clients', Employees'and Public's Point of View.
Autoři:
Kocourková, Pavlína ; Havlík, Josef (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V diplomové práci se věnuji image faktorům Kontaktního centra Netopeer - Víceúčelové drogové služby Znojmo, které je jednou z poboček Sdružení Podané ruce, o.s. Teoretická část práce je zaměřena na shromáždění poznatků týkajících se jednotlivých aspektů image organizace a jejich následné aplikaci na organizace občanské společnosti. Pomocí metody kvalitativního výzkumu stanovuji faktory, které podmiňují dobré jméno Kontaktního centra Netopeer z pohledu zaměstnanců, klientů a veřejnosti. Z výzkumu je patrné, že důležitými image faktory pro tuto organizaci jsou: chování pracovníků při styku se zákazníky a klienty, vstřícnost, výkonnost a odpovědnost zaměstnanců, odborná kompetence zaměstnanců, důvěra zákazníků a klientů v instituci, kvalita nabízených služeb, produktů a myšlenek a hygiena, čistota a estetika pracovišť instituce.This thesis deals with the image factors of the Contact Center Netopeer - Multi-Purpose Drug Service Znojmo, which is one of the subsidiaries of organization called Sdružení Podané ruce, o.s. The theoretical part focuses on the gathering the information concerning the individual aspects of organization image and its following application on civil society organizations. I determine the factors, which influence a good name of the Contact Center - Netopeer from the employees', clients' and public's point of view, with the help of the qualitative research method. Research shows that the important image factors for this organization are: staff behavior during the communication with customers and clients, helpfulness, efficiency and responsibility of the staff, staff competence and professionalism, trust of customers and clients in the institute, quality of offered products, services and ideas and hygiene, cleanness and aesthetics of the institute premises.
Klíčová slova:
Harm reduction; identita organizace; image; klient; Kontaktní centrum Netopeer; organizace občanské společnosti; Sdružení Podané ruce; veřejnost; civil society organizations; client; Harm reduction; identity of organization; image; public; Sdružení Podané ruce; The Contact Center Netopeer