Název:
Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1
Překlad názvu:
Marketing Research of the Value of Sports Brand AND1
Autoři:
Maršál, Miroslav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1 Cílem této bakalářské práce je zjistit na základě dotazování a vyhodnocení výsledků dotazníku, jak hráči basketbalu vnímají hodnotu sportovní značky AND1, analyzovat značku pomocí SWOT a PEST analýzy a následně stanovit strategie pro zlepšení komunikace se zákazníkem prostřednictvím marketingového mixu 4P - produkt, cena, propagace a distribuce. Klíčová slova: SWOT analýza, PEST analýza, dotazník, komunikace, výsledky, hodnota, značka, strategieTitle: Marketing Research of the value in selected sports brand AND1 Objective of this bachelor thesis is to determine by questioning and evaluating the results of the questionnaire, how basketball players perceive the value of sports brands AND1, to analyse the brand using SWOT and PEST analysis and then establish strategies to improve communication with customers by means of the 4P marketing mix - product, price, promotion and distribution. Key words: SWOT analysis, PEST analysis, questionnaire, communication, results, value, brand, strategy
Klíčová slova:
dotazník; hodnota; komunikace; PEST analýza; strategie; SWOT analýza; výsledky; značka; brand; communication; PEST analysis; questionnaire; results; strategy; SWOT analysis; value