Název: Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti
Překlad názvu: Influencer Marketing as a Modern Tool for Communication on Social Media and its Proposal to Use in Selected Company
Autoři: Novotný, Petr ; Trunečková, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; influencer marketing; Instagram; sociální média; Twitter; YouTube; Facebook; influencer marketing; Instagram; social media; Twitter; YouTube

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65566

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-316930


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-25, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet