Název: Návrh zlepšení marketingového mixu ve společnosti
Překlad názvu: Proposal for Company Marketing Mix Improvement
Autoři: Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cena; Distribuce; Komunikace; Konkurence; Lidé; Marketing; Marketingový mix; Procesy; Produkt; Propagace; Riziko; Communication; Competition; Marketing; Marketing mix; People; Place; Price; Processes; Product; Promotion; Risk

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65724

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317055


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-25, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet