Název: Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku
Překlad názvu: Principles of formation of the marketing mix in selected commercial company
Autoři: DVOŘÁK, Tomáš
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; konkurenční prostředí; marketingová činnost; Marketingový mix; obchodní podnik; analysis; company; marketing activities; Marketing mix
Citace: DVOŘÁK, Tomáš. Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/44350

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317445


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet