Název:
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Překlad názvu:
Buying atmosphere in the selected retail unit
Autoři:
FIDLEROVÁ, Žaneta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybrané maloobchodní jednotce na základě výsledků z terénního výzkumu a vytvoření návrhu na zlepšení její nákupní atmosféry.The main aim of the thesis is a research, which is focused on buying atmosphere in the selected retail unit. The aim includes proposes some changes in store too.
Klíčová slova:
dotazník; maloobchodní jednotka; marketingový výzkum; nákupní atmosféra; nákupní chování; obchod; strukturovaný řízený rozhovor; zákazník; buying atmosphere; buying behaviour; customer; managed interview; marketing research; questionnaire; retail unit; trade Citace: FIDLEROVÁ, Žaneta. Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45506