Název: Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Překlad názvu: Buying atmosphere in the selected retail unit
Autoři: FIDLEROVÁ, Žaneta
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; maloobchodní jednotka; marketingový výzkum; nákupní atmosféra; nákupní chování; obchod; strukturovaný řízený rozhovor; zákazník; buying atmosphere; buying behaviour; customer; managed interview; marketing research; questionnaire; retail unit; trade
Citace: FIDLEROVÁ, Žaneta. Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45506

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317545


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet