Název: Komunikační plán zavedení bio-potravin vybraného řetězce v ČR
Překlad názvu: Communication plan of the introduction of bio-food in a selected chain in the Czech Republic
Autoři: Reilová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce ?Komunikační plán zavedení biopotravin vybraného řetězce v ČR? se zabývá analýzou kampaně Tesco Organic, která probíhala v říjnu 2007 při zavedení biopotravin v obchodním řetězci Tesco. Cílem práce je kromě posouzení dosahu kampaně Tesco Organic také analýza nákupních zvyklostí českých spotřebitelů biopotravin. Na základě výzkumu je sestaven demografický profil spotřebitele biopotravin, který je potom konfrontován s cílovou skupinou kampaně Tesco Organic.
Klíčová slova: biopotraviny; marketingová kampaň; Tesco

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5768

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3177


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet