Název: Návrh marketingového mixu pro taneční klub
Překlad názvu: Marketing Mix Proposal for the Dancing Club
Autoři: Starečková, Alena ; Navrátilová,, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketing; Marketingový mix; produkt; propagace; služba; marketing; Marketing mix; place; price; product; promotion; service

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66202

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-318356


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet