Název: Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu: Proposal for Marketing Strategy of the Company
Autoři: Hrbatová, Jana ; Holtmanová, Ing Tereza (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová strategie; segmentace; strategické řízení; umístění; vinařský průmysl; zacílení; Marketing; marketing strategy; positioning; segmentation; strategic management; targeting; wine industry

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67066

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319209


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet