Název: Nové marketingové metody v knihovnách
Překlad názvu: New methods of marketing in libraries
Autoři: Steklá, Zuzana ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ambientní marketing; green marketing; guerillový marketing; knihovnictví; marketing; marketingové metody; mobilní marketing; sociální média; word of mouth marketing; ambient marketing; green marketing; guerilla marketing; librarianship; marketing; marketing methods; mobile marketing; social media; word of mouth marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/51709

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321029


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet