Název: Reklamní spot jako prostředek enkulturace. Působení reklamních spotů na studenty vysokých škol v ČR.
Překlad názvu: The advertising spot as a means of acculturation. The influence of advertising spots on university students in the Czech Republic.
Autoři: Kamarytová, Bára ; Hnilica, Karel (vedoucí práce) ; Hubáček, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: enkulturace; internet; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; reklamní spot; studenti; advertising spot; enculturation; internet; qualitative research; quantitative research; students

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/51841

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321159


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet