Název: Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, ŠKODA AUTO a Peugeot na českém trhu
Překlad názvu: Comparison of marketing communication of Hyundai, ŠKODA AUTO and Peugeot on the Czech market
Autoři: Klofcová, Veronika ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Obluk, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; corporate design; corporate identity; marketingová komunikace; Mezinárodní marketing; online komunikace; reklama; značka; český automobilový trh; advertising; automotive; brand; corporate design; corporate identity; Czech automotive market; International marketing; marketing communications; online communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52508

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321821


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet