Název: Porozumění syntaktickým strukturám u dětí mladšího školního věku
Překlad názvu: Comprehension of syntactic structures in young school-age children
Autoři: Schöffelová, Miroslava ; Rendl, Miroslav (vedoucí práce) ; Šulová, Lenka (oponent) ; Kesselová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Jednoduchý model čtení; Porozumění syntaktickým strukturám; proces porozumění; strategie porozumění; tematické role; Comprehension of syntactic structures; comprehension strategies; process of comprehension; The simple view of reading; thematic roles

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/53296

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-322596


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet