Název: Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno
Překlad názvu: The SK Tenis Kladno marketing plan
Autoři: Urbanová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; konkurence; marketingové cíle; marketingové plánování; marketingový mix; propagace; zákazník; competition; cost; customer; marketing mix; marketing objectives; marketing planing; propagation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/53980

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-323274


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet