Název: Verbální a neverbální komunikace v reprezentativním souboru reklamních textů
Překlad názvu: Verbal and non-verbal comunication in a representative selection of advertising texts
Autoři: Marks, Pavel ; Palkosková, Olga (vedoucí práce) ; Chejnová, Pavla (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: atrakční funkce; internetová reklama; neverbální prostředky; odborný styl; persvazivní funkce; prospekty; publicistický styl; reklama; Reklamní diskurs; reklamní strategie; verbální prostředky; advertising; Advertising discourse; advertising strategy; brochures; feature attraction; internet advertising; journalistic style; means verbal; non-verbal means; persuasive function; professional style

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/58857

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-328108


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet