Název: Aplikovaná kognitivně-behaviorální analýza jako účinný nástroj pro rozvoj komunikačních dovedností a řešení problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Překlad názvu: Applied cognitive behavioral analysis as an effective tool for the development of communication skills and problem solving behavior in adolescents diagnosed with Asperger Syndrome
Autoři: Spilka, Ivo ; Šiška, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 360o zpětná vazba; aplikovaná kognitivně-behaviorální analýza; Aspergerův syndrom; Kaizen; Kirkpatrikův čtyřstupňový model měření efektivity rozvojových aktivit; kognitivně behaviorální techniky; kompetenční modely; neurolingvistické programování; strukturované učení; 360degree feedback; Applied Cognitive-Behavior Analysis; Aspereger's Syndrome; Cognitive Behavior Therapy; Competence Model; Kaizen; Kirkpatrick four-level model of learning processes effectiveness measurement; Neuro-Linguistic-Programming; Structured Learning Theory

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59264

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-328514


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet