Název: Vliv internetového marketingu na internetové mediální obsahy a jejich uživatele v českém mediálním prostředí
Překlad názvu: Internet marketing influence on internet media content and its users presented on the czech media environment
Autoři: Rajtmajerová, Daniela ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetová reklama; internetové obsahy; internetový marketing; kvalitativní analýza; narativní analýza; sémiotická analýza; internet advertising; internet content; internet marketing; narrative analysis; qualitative analysis; semiotic analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59446

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-328739


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet