Název: EYOWF 2011 a mytologické postupy v marketingových strategiích kampaně (sémiotická analýza)
Překlad názvu: EYOWF 2011 and mytologization of the comercial strategies in a market campaigning (discoursive and semiotic analysis)
Autoři: Hoffmannová, Aneta ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Kraus, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Audiovizuální text; EYOWF; kódování; mediální sdělení; mytologizace; reklama; sémiotická analýza; sémiotika; znak; Audiovisual text; commercials; encoding; EYOWF; message; mythologization; semiotic analysis; semiotics; sign

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59854

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329143


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet