Název: Mýtus v americké reklamě po roce 1945
Překlad názvu: Myth in American Advertising after 1945
Autoři: Linhart, Marek ; Procházka, Martin (vedoucí práce) ; Roraback, Erik Sherman (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: heperreálno; Karl Marx; Marshall McLuhan; mýtus; reklama; Roland Barthes; simulakrum; USA; advertising; hyperreal; Karl Marx; Marshall McLuhan; myth; Roland Barthes; simulacrum; USA

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59898

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329186


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet