Název: Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Překlad názvu: Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
Autoři: Paulová, Šárka ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Barthes; děti; dětský adresát; Peirce; psychologie reklamy; regulace reklamy; reklama; Saussure; sémiotická analýza; sémiotika; televize; advertising; children; children's addressee; psychology of advertising; regulation of advertising; semiotic analysis; semiotics; television

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60713

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329996


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet