Název: Sémiotická analýza kampaně "chodicilide.cz"
Překlad názvu: The Semiotic Analysis of Campaign "chodicilide.cz"
Autoři: Kutilová, Lucie ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; denotace; hendikep; kampaň chodicilide.cz; konotace; reklama; sociální reklama; sémiotická analýza; sémiotika; connotation; denotation; handicap; mythology; semiotics; semiotics analysis; social advertising; social campaign chodicilide.cz; target group

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/61218

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-330496


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet