Název: Specifikace a kritické faktory zavedení e-learningového systému
Autoři: Krtouš, Pavel ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Novák, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Stěžejní částí práce je specifikace zavedení a nadefinování hlavních CSF zavedení e-learningového systému. Práce reaguje na chybný trend chápat úspěšné zavedení e-learningového systému jako úspěšnou instalaci systému LMS. Teoretická část práce definuje termíny a souvislosti důležité pro pochopení principu elektronické formy vzdělávání, aktuální e-learningové trendy a standardy IMS a SCORM. V praktické části jsou diskutovány požadavky na e-learningové systémy, role rozhodující o zavedení, analýza vzdělávacích potřeb, umístění systému, integrace s ostatními systémy a pilotní nasazení. Hlavním přínosem práce je definice CSF zavedení systému, konkrétně definice cílů, motivace uživatelů, funkčnost a dostupnost, komunikace, kontrola výuky a zpětná vazba během vzdělávacího procesu.
Klíčová slova: CSF; e-learning; elektronické vzdělávání; kritické faktory; LMS; SCORM

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5974

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3305


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet