Název: Jak vytvořit samostatně motivované vzdělávání: Případová studie Coursera & Khan Academy 2014
Překlad názvu: How to Create Self-Driven Education: The Social Web & Social Sciences, Coursera & Khan Academy 2014 Case Study
Autoři: Růžička, Jakub ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analýza; analýza konkurence; analýza obsahu; analýza sentimentu; coursera; data mining; dlouhý chvost; facebook; google plus; khan academy; komunita; motivace; nová ekonomika; online; open source; positioning; případová studie; sociální média; sociální síť; sociální vědy; sociální web; spolupráce; technologie; twitter; vzdělávací mix; vzdělávání pro 21. století; výkon klíčových slov; výuka orientovaná na studenta; výzkum; wikinomics; youtube; značka; zpracování přirozeného jazyka; 21st century education; analysis; brand; case study; collaboration; community; competitive analysis; content analysis; coursera; data mining; education mix; facebook; google plus; keyword performance; khan academy; learning; long tail; motivation; natural language processing; new economy; online; open source; positioning; research; sentiment analysis; social media; social network; social sciences; social web; student-centered; technology; text mining; twitter; web traffic; wikinomics; youtube

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/63424

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-332572


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet