Název: Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012-2014
Překlad názvu: Comparison of Brand Building of Lev Praha and Slovan Bratislava in 2012-2014
Autoři: Nykl, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hokejový klub; identita značky; KHL; Lev Praha; marketing; prvky značky; Slovan Bratislava; společenská odpovědnost; sport; značka; brand; brand elements; brand identity; corporate social responsibility; hockey club; KHL; Lev Praha; marketing; Slovan Bratislava; sport

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64806

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-333943


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet