Název: Specifika přístupu pedagogů k sociálně znevýhodněným dětem
Překlad názvu: Teachers' approach to socially disadvantaged children
Autoři: Volfová, Lenka ; Greger, David (vedoucí práce) ; Kubišová, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inkluze; sociokulturně znevýhodněný žák; spravedlnost ve vzdělávání; učitel; školský systém; educational system; equity in education; inclusion; socially disadvantaged pupils; teacher

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/66706

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-335842


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet