Název: Extenzivní čtení. Pozice a praxe využívání adaptované literatury na Pražských gymnáziích a postoj studentů ke konkrétnímu programu
Překlad názvu: Extensive reading. Position and Practices of Using Graded Readers in Prague Grammar Schools and Students' Attitudes to a Particular Programme
Autoři: Fridrich, Pavel ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Müller Dočkalová, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: adaptovaná literatura; Extenzivní čtení; implementace do kurikula; implicitní učení; metodologie výuky cizího jazyka; Extensive reading; Graded Readers; Implementation to curricula; Implicit learning; Methodology of English Teaching

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67453

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-336587


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet