Název: Proměny téže reklamní kampaně v závislosti na médiu (znaky, znakové systémy a sémiotika)
Překlad názvu: The Changes Of An Advertising Campaign In Dependency Of The Medium In Action (Signs, Sign Systeme and Semiotics)
Autoři: Hellebrandová, Kateřina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Dvořák, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CHODICILIDE.CZ; hendikepovaní; marketing; média; Sociální reklama; znaky; CHODICILIDE.CZ; disabled people; marketing; media; signs; Social advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/68306

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-337442


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet